.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقتی شورای اسلامی شهر از نام شهید فاصله می گیرد

به درستی منطقه شلمچه در سال 1365 جوان 20 ساله ای را به یاد می آورد که با رشادتش صف دشمن بعثی را شکافت و بسان آزاده ای در برابر هجوم آنها سینه سپر کرد و جانانه جرعه شهادت را نوشید و نام خود را در تاریخ آزادمردان به ثبت رسانید. حرکتی که تا ابد فراموش ناشدنی ، شجاعتی که مثال زدنی و غیرتی که برای همگان سرمشق زندگی است.

" محمدرضا " روستا زاده ای که تنها عشقش کشاورزی بود و چنان متواضع ، افتاده و با ادب رفتار می کرد که هم اکنون دوستان و هم محلی هایش معترفند که در کشورمان نظیری برایش وجود نداشت.

پدر پیرش چند سال گذشته فوت کرده ولی مادرش هنوز، داغش را در سینه نهفته دارد و با محبت مادرانه همیشه بر روی مزارش که چند صد متری خانه اش است می رود و با عزیزش به گفتگو مشغول می شود .

با این اوصاف و در حالیکه خداوند نیز در قرآن به اهمیت شهید و اصل شهادت اشاره می کند و می فرماید :"کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده نپندارید بلکه زنده گانی هستند که در پیش خداوند روزی می خورد" ،اما گویا شورای اسلامی شهر کتالم و ساداتشهر از شهرستان رامسر به این موضوع آگاه نبوده و نامی غیر از نام شهید محمدرضا کوزگر را برای کوچه بن بست انتخاب می کند.

کاری که شاید در خور تامل باشد و داغ خانواده شهید را دوچندان می کند و احساس شود که شهید توسط شورای اسلامی شهرشان به دست فراموشی سپرده شده باشد و مادر شهید با دیدن تابلوی کوچه شان قطرات اشک را بر روی گونه هایش حس می کند و زیر لب زمزمه می کند " ولا تحسبن الدذین قتلوا فی سبیل الله امواتا ...".

هر چند این خانواده حاضر نبود به این سهل انگاری شورای شهر پرداخته شود زیرا حتی یکی از برادران این شهید که در شهرداری مشغول به فعالیت است از این نامگذاری اعتراضی نکرد ولی نگارنده نه تنها در جایگاه یک خبرنگار بلکه از نگاه یک شهروند به این موضع پرداخته و جا دارد مسئولان نیز دلیل این خطا را از شورای اسلامی شهر کتالم و ساداتشهر جویا شوند.

می توان این نکته را نیز اضافه کرد که این شورا در چند سال اخیر از رسانه فاصله گرفته و با توجه به تذکرهای پیاپی توسط خبرنگاران تا کنون حاضر به ارائه فعالیت خود به مردم نشده اند.

شورای شهری که در فروردین سال گذشته شهردارشان به علت اختلاس دستگیر و از سمتش خلع شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عنايتي بهرام 30 تير 1391
بنام خدا برادر عزيزم اقاي رمداني سلام تو را به اول اين ماه بركت تو را به خون عزيزان تو را به خون شهدا اگر اين قضيه درست است إز تو خواهش مي كنم پيگري فرمايد خدايا تو خود ت مي داني كه اينها بفكر نام نبودن... التماس دعا / عنايتي انگلستان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.